HOMIE ABOUT AFFIES
extra extra extra

“You're so convinced you'll disappoint people if you show them that you're not perfect. You don't realize you are perfect. Your imperfections are what make you perfect. They make you you. That's what people love. It's what I love too.”


tagboard



5A SPM
Samsung galaxy note 3
Big tedy bear
car

its all about us


Previous post

SPM
Sunway Lagoon 2013

advertisment


Title: Im back !
written on Sunday 2 November 2014 @ 19:43 ✈{ 0 comments }

Assalamualaikum dalam selamat menikmati hari yang indah untuk anda semua yang tak jemu jemu buat blogwalking terima kasih bebanyak saya ucapkan. Di sini saya ingin memohon maaf kerana sudah lama menghilangkan diri tanpa sebarang jejak dan sebarang entry terbaru buat tatapan anda semua walaupon entry saya tidak semenarik blogger blogger yang namun saya hanya bersuka suka sahaja dan tiada niat lain. Okey bagaimana khabar anda semua ? Saya harap anda semua sentiasa sihat dan sentiasa gembira menjalani kehidupan seharian. Baiklah dah la saya menghilangkan diri begitu lama ini pulak membebel berjela jela pula hahaha. Okey so far buat sementara ini saya akan cuba untuk update new entry memgenai perkembangan saya dan untuk makluman semua saya telah mengdelete beberapa belas post yang kurang memuaskan dimata saya maklumlah time tu stress menonggeng hahahaha okey btw stay tuned for the new update entry guys. Oh btw sebelum terlupa anda bolehlah follow my twitter aalyzaizhar and the next my instagram aalyzzhr for perkembangan sepenuhnye okey byebye semua .